Informacja dot. pracy biura w czasie pandemii
INFORMACJA
W trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników od dnia 19.10.2020 r. Biuro Zarządzania Nieruchomościami Ewa Iwińska przechodzi na system pracy zdalnej i wstrzymuje bezpośrednią obsługę interesantów.
Zdalna praca biura odbywać się będzie w niezmienionych godzinach (pn. – pt. 8.00 – 15.00) w sposób telefoniczny i drogą elektroniczną (e-mail). Przed wejściem do klatki schodowej na ul. Rabiańskiej 17 znajduje się skrzynka pocztowa przeznaczona do pozostawiania korespondencji. Zapewniamy, że powyższe rozwiązania nie wpłyną na jakość świadczonych przez nasze biuro usług. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość indywidualnej obsługi interesantów, po wcześniejszym, telefonicznym, umówieniu terminu i godziny spotkania.
Prosimy o wyrozumiałość.