Internetowa Kartoteka Mieszkańca
Internetowa kartoteka mieszkańca to usługa oferująca właścicielom przeglądanie istotnych informacji dotyczących lokalu i nieruchomości.
Funkcjonalność:
- Kartoteka konta – informacje finansowe zawierające wyszczególnienie naliczonych opłat i zaksięgowanych wpłat wraz z informacją o saldzie.
- Dokumenty czynszowe – informacje o naliczonych opłatach, rozliczeniach mediów, itp. wraz z informacją o poszczególnych składnikach opłat.
- Rachunki bankowe – informacja o numerach rachunków bankowych, na które powinny być wnoszone opłaty.
- Dokumenty wewnętrzne – ważne dokumenty dotyczące spółdzielni / wspólnoty /nieruchomości (np. statut, regulaminy, uchwały, ogłoszenia, itp.).
- Bezpieczeństwo – Każdy mieszkaniec nieruchomości posiada inny, unikalny kod użytkownika oraz hasło umożliwiające przeglądanie informacji dotyczących wyłącznie własnego lokalu. Prezentowane dane są kopią danych zapisanych na naszych dyskach. Oryginalne dane jak i ich kopie są chronione są specjalnymi programami zabezpieczającymi.
Internetowa kartoteka mieszkańca jest w pełni zintegrowana z oprogramowaniem wewnętrznym firmy.